3 استراتژی تخفیف دادن روی محصولات کدامند؟
میتوانیم بگوییم همهی مردم از تخفیف خوششان میآید و در تایمی که جشنواره تخفیفاتی برگزار میشود ، سیل عظیمی از خرید و فروشها انجام میپذیرد اما نکته اینجا سهم شما از این سیل عظیم چقدر است؟ صفر؟ یا متوسط یا حتی زیاد؟
توی این مقاله به شما 3 استراتژی تخفیف دادن روی محصولات را خواهم گفت تا شما هم بتوانید جشنواره تخفیفات با بازدهی بالا را داشته باشید.
اولین استراتژی از 3 استراتژی تخفیف دادن روی محصولات : تخفیف مناسبتی
خب همان طور که از اسمش پیداست به مناسبتهای مختلفی مانند : شب یلدا ، عید نوروز ، عید قربان ، عید غدیر خم ، ولادت ائمه اطهار (ع) ، بلک فرایدی ، روز تولد خودتان و … یک تخفیف و پیشنهاد رد نشدنی را ارائه دهید تا فروش چند برابری را تجربه کنید.
دومین استراتژی از 3 استراتژی تخفیف دادن روی محصولات : تخفیف ارسال رایگان
خب در این استراتژی شما یا کلا ارسال را رایگان میکنید یا سقف خرید میگذارید که مثلا کسانی که مجموع سبد خریدشان بیش از 500 هزار تومان شد ، ارسال رایگان انجام میشود که نمونه بارزی که بخوام برای شما مثال بزنم دیجی کالا است که دقیقا از همین استراتژی استفاده میکند.
سومین استراتژی از 3 استراتژی تخفیف دادن روی محصولات : تخفیف پلکانی
خب در این استراتژی شما تخفیف را این گونه اعمال میکنید که هر کسی محصولتان را از 1 تا 10 عدد خریداری کنید 10% تخفیف ، از 11 تا 20 عدد 15% تخفیف ، 21 تا 30 20% تخفیف و … به همین صورت پلکانی درصد تخفیف را بالا میبرید و این طوری مشتری ترغیب میشود تا تعداد بالا از شما خریداری کند!
امیدوارم حتما از این 3 استراتژی تخفیف دادن روی محصولات نهایت استفاده را برده باشید.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.